Після того, як в 2020 році пандемія змінила ринок, багатьом компаніям довелося вчитися керувати бізнес-процесами по-новому. Контроль ефективності, налагодження крос-функціональної взаємодії, протидія вигоряння, підвищення залученості людей у роботу – підходи змінилися в багатьох аспектах управління.
У той же час умови роботи не стають простіше, тому компаніям доводиться шукати способи, як підвищити продуктивність з тими ж людськими ресурсами, без додаткового найму.
21 вересня о 16:00 для клієнтів Corewin відбудеться ексклюзивний майстер-клас Давида Яна – засновника 12 успішних IT-компаній, що розробляють технології штучного інтелекту для бізнесу.
На майстер-класі «7 секретів як підвищити ефективність і залученість ваших співробітників. Або що таке Continuous listening» для керівників і HRD Давид розповість, як підвищити ефективність бізнесу за рахунок впровадження в компанію культури безперервної зворотного зв’язку.
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена. Реєстрація обов’язкова.
ДАВИД ЯН
Засновник і генеральний директор Yva.ai, Inc.
- Кандидат фізико-математичних наук
- Співзасновник Yva.ai, ABBYY, iiko, Plazius і ще 8 успішних IT-компаній
- Співавтор систем ABBYY Lingvo, ABBYY FineReader, iiko, емоційного ІІ Morfeus.ai і ін.
- Серійний підприємець в області технологій штучного інтелекту
- Учасник найвідомішої в Кремнієвій Долині інвестиційної групи Band of Angels
Програма майстер-класа
- Стратегії роботи з людьми: що змінилося? Чому Continuous Listening в 2021 році стала синонімом стратегії успіху?
- Зворотного зв’язку немає або керівники його не чують? Звідки береться страх перед зворотним зв’язком?
- Загрози успішному розвитку компанії за відсутності зворотного зв’язку. Втрата співробітників і невиправдані очікування.
- Як навчитися покращувати процеси до того, як проблема стала проблемою?
- 7 аспектів стратегії Continuous Listening.
- User Experience співробітника: чому це важливо і як з цим працювати на основі Continuous Listening?
- Чому HR сьогодні – це кожен співробітник?