7 секретів як підвищити ефективність і залученість ваших співробітників

Після того, як в 2020 році пандемія змінила ринок, багатьом компаніям довелося вчитися керувати бізнес-процесами по-новому. Контроль ефективності, налагодження крос-функціональної взаємодії, протидія вигоряння, підвищення залученості людей у ​​роботу – підходи змінилися в багатьох аспектах управління.

У той же час умови роботи не стають простіше, тому компаніям доводиться шукати способи, як підвищити продуктивність з тими ж людськими ресурсами, без додаткового найму.

21 вересня о 16:00 для клієнтів Corewin відбудеться ексклюзивний майстер-клас Давида Яна – засновника 12 успішних IT-компаній, що розробляють технології штучного інтелекту для бізнесу.

На майстер-класі «7 секретів як підвищити ефективність і залученість ваших співробітників. Або що таке Continuous listening» для керівників і HRD Давид розповість, як підвищити ефективність бізнесу за рахунок впровадження в компанію культури безперервної зворотного зв’язку.

Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена. Реєстрація обов’язкова.

ДАВИД ЯН

Засновник і генеральний директор Yva.ai, Inc.

  • Кандидат фізико-математичних наук
  • Співзасновник Yva.ai, ABBYY, iiko, Plazius і ще 8 успішних IT-компаній
  • Співавтор систем ABBYY Lingvo, ABBYY FineReader, iiko, емоційного ІІ Morfeus.ai і ін.
  • Серійний підприємець в області технологій штучного інтелекту
  • Учасник найвідомішої в Кремнієвій Долині інвестиційної групи Band of Angels

Програма майстер-класа

  1. Стратегії роботи з людьми: що змінилося? Чому Continuous Listening в 2021 році стала синонімом стратегії успіху?
  2. Зворотного зв’язку немає або керівники його не чують? Звідки береться страх перед зворотним зв’язком?
  3. Загрози успішному розвитку компанії за відсутності зворотного зв’язку. Втрата співробітників і невиправдані очікування.
  4. Як навчитися покращувати процеси до того, як проблема стала проблемою?
  5. 7 аспектів стратегії Continuous Listening.
  6. User Experience співробітника: чому це важливо і як з цим працювати на основі Continuous Listening?
  7. Чому HR сьогодні – це кожен співробітник?

Підписатися на новини