Бухгалтерія для бізнесу та бюджетних установ

А5

Intecracy Group – одне з найбільших об’єднань ІТ-компаній у Східній Європі, яке існує на ринку вже 23 роки та за цей час реалізувало близько 3 500 проєктів. В команді працює понад 2 000 сертифікованих спеціалістів.

A5 Systems розробляє рішення для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку, управління бізнес-процесами, а також для комплексного ведення кадрових питань компанії.

Основні переваги

«Тонкий» клієнт

Робота через браузер

Пакетні рішення

Для бюджетних установ

Відкритий код

Можливість самостійного доопрацювання системи

Безпека інформації

Експертний висновок ДССЗЗІ України рівня Г3

Рахунки

План рахунку обліку в державному секторі

Надійність

20-річний досвід українського виробника

Продукти

А5 Бухгалтерія бюджетА5 Облік кадрів і заробітної плати

А5 Бухгалтерія бюджет

Комплексне рішення, призначене для бухгалтерського обліку бюджетних установ, у якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи установ різної відомчої приналежності, що фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, та ведуть облік згідно Плану рахунків обліку в державному секторі.

Функцiонал
  • Комплексна автоматизація всіх розділів бухгалтерського обліку.

  • Можливість автоматизації управлінського обліку.

  • Аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства або установи.

  • Формування звітності у відповідності до законодавства.

  • Гнучке налаштування, легке навчання бухгалтерів без досвіду.

  • Забезпечення умов для прийняття ефективних управлінських рішень.

Можливостi
  • Налаштування первинних документів.

  • Інтеграція з іншими програмними системами, такими як «Казна», «Мережа», «e-Data», системами «Клієнт-банк», Електронний документообіг.

  • Налаштування звітності.

  • Використання ЕЦП.

  • Налаштування шаблонів проведень господарських операцій.

  • Сканування та додавання образів первинних документів безпосередньо з картки документа.

А5 Облік кадрів і заробітної плати

Продукт для комплексної автоматизації бізнес процесів кадрового діловодства, управління персоналом, а також для автоматизації процесів обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, розрахунку податків і утримань, формування регламентованої звітності.

Функцiонал
  • Комплексна автоматизація всіх ділянок обліку персоналу.

  • Єдине середовище нормативно-довідкової інформації

  • Автоматизована генерація документів за розкладом.

  • Автоматичний розрахунок зарплати та фондів.

  • Документообіг між користувачами.

Якщо ви розглядаєте покупку A5, будь ласка, зв’яжіться з нами зручним для вас способом: