Електронний документообіг від InBase
Deals
Система електронного документообігу для обміну документами з зовнішніми контрагентами із використанням ЕЦП.
Підписання документів, що мають юридичну силу. Автоматична перевірка відповідності коду ЄДРПОУ і ЕЦП. Підтримка ключів всіх АЦСК України.
Доступ 24/7 через веб-браузер. Дані зберігаються в хмарному середовищі або на сервері клієнта.
Переваги DEALS
Скорочуються
трудові і часові витрати на ведення зовнішнього документообігу.
Зникає
необхідність відправляти оригінали документів і чекати на їх повернення.
Спрощується
процес узгодження і підписання документів.
Зменшуються
витрати на закупівлю канцелярії і друк документів
Захист персональних даних в системі DEALS заснований на принципах GDPR, а саме:
- Псевдонімізація
- Налаштування доступу до документів та його аудит
- Шифрування при передачі і зберіганні даних
- Видалення персональних даних, отриманих від клієнтів в процесі тестування / при наданні технічної підтримки
Основний функціонал
Онлайн-чат з контрагентом
Просте підключення нових контрагентів
Архівація документів
Одночасний підпис декількох документів
Систематизація юридично пов’язаних документів в одній папці (угоді)
Зручний пошук угод, контрагентів і конкретних документів
Інтеграція з існуючими обліковими системами і системами електронного документообігу
Обмін файлами будь-якого формату (.pdf, .doc, .xls, .txt, .jpg, .dbf etc)
Великий список доступних для роботи документів
Система DEALS ліцензується за кількістю підписів на рік. Ви можете замовити тестову версію DEALS і отримати 50 підписів, на 12 місяців. По закінченню цього терміну система запропонує вибрати в Кабінеті користувача відповідний тариф.