Чому виправдання користувача є важливим у DLP-рішеннях?

Рішення щодо запобігання втрати даних (DLP) потребують гнучкості. Інакше вони можуть знизити ефективність роботи безпекового відділу. Насправді міф № 1, який постійно переслідує інструменти DLP, — це їхній негативний вплив на продуктивність. При виборі важливо вибрати те рішення, яке дозволяє точно настроювати політики. Таким чином, буде простіше враховувати особливості структури та потреби компанії.

Наприклад, Endpoint Protector забезпечує декілька рівнів авторизації для користувачів та відділів, а також для комп’ютерів та пристроїв. Саме тому в останніх релізах з’явилась нова та важлива функція – виправдання користувача.

Вона дозволяє користувачам безпечно перевизначати політику захисту від втрати даних для підвищення продуктивності.

Виправдання користувача (User Remediation) є особливо корисною функцією для великих клієнтів, оскільки вона:

• скорочує адміністративні витрати;
• дає кінцевим користувачам більші можливості для обґрунтування передачі даних;
• підвищує поінформованість кінцевих користувачів про передачу конфіденційних даних.

Підписатися на новини