Motadata ITSM

Mindarray Systems Pvt. Ltd. – міжнародна компанія, заснована у 2010 році, з головним офісом в Індії. Зараз є мережа партнерів та клієнтів по всьому світу. Компанія спеціалізується на ІТ-продуктах, пропонує сучасний та доступний за ціною, потужний набір продуктів – Motadata.

Motadata IT Service Management Platform (ITSM)

Платформа ITSM, відповідає стандартам ITIL (Information Technology Infrastructure Library, бібліотека інфраструктури інформаційних технологій), пропонує сучасний інтерфейс, вбудовані шаблони та посібники, миттєвий універсальний пошук та значущі відомості, які допомагають ІТ-командам ефективно працювати та оптимізувати надання ІТ-послуг.

Платформа сприяє зменшенню кількості вхідних заявок (тікетів), допомагає створити централізовану базу знань, спрощує управління декількома активами, відповідає вимогам аудиту та покращує ефективність роботи IT Service Desk.

Ключові особливості платформи

  • Автоматизація робочого процесу
  • Вища рентабельність інвестицій та підвищення продуктивності
  • Безшовна інтеграція
  • Автоматичне виявлення активів
  • Усунення вразливості системи
  • Мобільний додаток – Android та IOS

Управління інцидентами

Комплексне рішення для реагування, складання звітів, розслідування і запобігання впливу інцидентів, а також записи кожної події на основі таких параметрів, як хто, що, коли і де. Крім того, відповідальні особи можуть безпечно об’єднувати пов’язані дані про інциденти та розслідування для всебічного відстеження, аналізу та складання звітів за допомогою комплексної інформаційної панелі.

  • Ведення журналу інцидентів
  • Відстеження інцидентів
  • Призначення інциденту
  • Пріоритезація інцидентів
  • Співпраця з технічними фахівцями
  • Закриття інциденту
  • Категоризація інцидентів

Управління проблемами

Управління повним життєвим циклом проблем, з якими стикається організація, для діагностики і визначення першопричин інцидентів. Запобігання повторної появи проблем і пов’язаних з ними інцидентів. Усунення інцидентів, що повторюються і зведення до мінімуму впливу інцидентів, які неможливо запобігти за допомогою системи управління інцидентами.

  • Виявлення проблем
  • Аналіз проблем
  • Категоризація проблем
  • Вирішення та закриття проблем
  • Пріоритетність проблеми
  • Діагностика проблеми
  • Управління змінами

Управління змінами

Просто обробка та керування змінами. Мінімізація впливу, що відбувається внаслідок серйозних змін, і забезпечення дотримання стандартизованої моделі змін для цілей контролю.

  • Ідентифікація змін
  • Планування та оцінка змін
  • Пріоритетність змін
  • Затвердження змін
  • Впровадження змін
  • Документація по змінах
  • Огляд змін

Управління знаннями

Швидше обслуговування клієнтів за допомогою інтегрованої бази знань. Легкий та доступний портал самообслуговування, який містить інформацію про найпоширеніші проблеми. А це все зменшує навантаження на службу підтримки так, як кількість запитів зменшується.

  • Обмін знаннями
  • Створення бази знань
  • Спільнота однодумців
  • Доступ до інформації

Управління активами

Можливість систематично використовувати, обслуговувати, розгортати чи видаляти апаратне чи програмне забезпечення. Підвищення продуктивності ІТ-команд, завдяки високому рівню прозорості та контролю для вирішення повсякденних ІТ-проблем, що допомагає мінімізувати простої, що впливають на бізнес. Функція CMDB надає централізований репозиторій для управління і зіставлення всіх ІТ-конфігурацій. Модуль також пропонує управління покупками і контрактами і може запобігати установці забороненого програмного забезпечення. Він також пропонує журнал аудиту активів, який записує кожну деталь кожної дії, зробленої будь-яким користувачем.

  • Закупівля активів
  • Відстеження активів
  • Фінансові активи
  • Перевірка стану активів
  • Віддалена настройка
  • Продаж активів
  • Автоматичне виявлення активів
  • Управління та підтримка апаратного і програмного забезпечення

Управління патчами (Patch management)

Автоматизація процесу управління патчами від виявлення до розгортання за допомогою програмного забезпечення Motadata ServiceOps Patch Manager. Скорочення часу необхідного для розповсюдження оновлень та патчів серед усіх користувачів.

  • Автоматичне тестування та затвердження патчів
  • Відхилення проблемних патчів
  • Можливість «відкатити» патч (rollback of patches)
  • Постійна комплексна звітність